2011. október 16., vasárnap

Karácsonyi megrendelés






Szomszéd nénim rendelte az Unoka húgainak ezt a három csodálatos kis szettet.Ő csak éppen ennyit szeretett volna,bár simán elindult a fantáziám és tovább fejlesztettem volna,de most csak ennyi volt a kérés.
Sajnos a fényviszonyok valahogy nem voltak a legmegfelelőbbek,így nem teljesen adja vissza a fotó amit szerettem volna mutatni,de remélem így is átmegy nektek:)
Nem tudom,Ti hogy vagytok a hideg őszi estékkel,de az én fantáziám most határtalan,egyszerre fűznék,horgolnék,kötnék,bőröznék és totál káosz van a fejemben és azt sem tudom,mihez fogjak.De most rekordot csinálok,mert ezen a hétvégén már ezeket az ékszereket is elkészítettem,bőrből készítek csodás karkötőt(legalábbis remélem szép lesz)akkor bőrből batyut varrok,angyalt is horgolok:)Hogy mindezt hogyan???Uhhh félórát ezzel,félórát azzal molyolok:)
Majd hamarosan mutatom őket:)

10 megjegyzés:

Alma írta...

Ez a szín...... hát csodás! Jó választás volt. Nagyon szép!

Erga írta...

Csodaszépek, gyönyörű színek, nekem volt szerencsém élőben látni ezeket a kis bogyeszokat, mondhatom fenséges kis darabok.

Lerika írta...

Ez az Ildi, rekordot döntesz a különböző technikák "molyolásával".!:-.))))
A szettjeid nagyon cukik.

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! írta...

Nagyon helyesek!

Marcsi írta...

Nagyon aranyosak ezek a kis bogyók!!!
Különben én is egyszerre három szettet fűzök, kettő másiknak is legszívesebben nekiállnék:))

ekszerlada írta...

Köszi csajok,nagyon aranyosak vagytok!!!:))))

Nieves írta...

Preciosos y elegantes.

Vervian írta...

Nagyon be vagy indulva... :-DDD Édesek ezek a szettek, és várom a felsorolt további tervek testet öltését!

ekszerlada írta...

Köszi Lányok,hát nem panaszkodom,mert én egy cseppet sem unatkozom:)Kifejezetten élvezem:)

Aliandra írta...

Habos-babos, kis aranyos szettek! Nagyon szépek, ügyi vagy! :)