2011. július 3., vasárnap

Whitney Houston - I will always love you (live)



Istenem,amikor még csak álmodoztam az énekről,amikor elképzeltem,milyen is lehet nekik a színpadon olyan sok ember között énekelni,amikor még csak képzeletben jéggé dermedt bőrrel,könnyes szemekkel,heves szívdobogással, szemet becsukva énekeltem velük ,vele együtt a kedvenc számomat...és gondoltaban ott voltam a helyében,istenem tele álmokkal de szép is volt:)))
Természetesen drága jó Édesanyámék úúúúúúgy ki voltak már az iáiáááiááától:))Mindig kérdezték,nem unod még?
VAgyis ettől a számtól,amit nem tudom hányszor végig hallgattam csontig felvéve a hangerőt és énekeltem...táncoltam,sprés dobozból készített mikrofonnal....:)jhhhhaaaaaaajjjjjjjjj
Istenem de szép is volt...és hála valóra is vált az én nagy álmom:)

MA megtaláltam Whitney Houston:I will always love you számát,amitől hihetetlen,de most is ráz a hideg és ahogy,amilyen lazasággal,picit viccesen,de tele érzelemmel előadja,hát még mindig ugyan azt érzem,mint tízen évesen és újra azt érzem,el kellene kezdenem énekelni,mert tele vagyok olyan energiákkal,tomboló érzelmekkel,amiktől csak akkor tudok megszabadulni,ha énekelhetek,mert utána lenyugszom és azt érzem,újjá születtem,megkönnyebbültem,új ember lettem,mert kikiabáltam magamból ami nyomott,ami nem hagyott nyugton.

Nem tudom,érzitek-e Ti is ennek a csodálatos nőnek az érzelmi világát,aki nagyon remélem,jobban van,mert úgy hallottam a hírekből valamelyik nap,hogy tüdő tágulattal kórházban van és küzdenek az életéért.Remélem,nem így van,vagy ha van is,de jobban van...
HAllgassátok meg Ti is ezt a csodás felvételt:)
VAlahol nekem mindig Ő lesz a nagy csillag:))A Díva,az isteni énekesnő:)

6 megjegyzés:

Hermann Ildikó írta...

Drága Ildikó, én Téged szeretnélek énekelni hallani! Lehetséges ez?

ekszerlada írta...

SZia DRága Ildi:))
Sajnos most sehol.24 éve nem énekelek,mert tudod kint voltam,de most megint itt bujkál bennem,hogy menni kéne,újra be kéne élesíteni,csak tanár kellene,aki segít kipofozni,mert olyan nehéz bánnom vele.
De ha mégis elkezdem újra,szólok:)

ekszerlada írta...

JAj istenem,nem 24 éve,hanem 4 éve nem énekelek:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Hangosan szólj, mert én is szeretnélek hallani!!!

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Csodálkoztam is :)de gondoltam hogy csak elírás lehet :)

Gyöngy-szirom írta...

Ezzel a számmal én is úgy vagyok , mint Te.Sőt, a filmmel is. Bár énekesnek klasszisokkal jobb, mint színésznek, de maga az egész történet miatt imádom!!! És eszméletlen milyen torka van, remélem én is egyszer rendbe jön és újra jól lesz. Félelmetes tehetség.