2011. június 2., csütörtök

Flower Power Romantika




Sziasztok Lááányoook:))

Végre végre,tudok neketek mutatni valamit:)
Ő az első munkám,amit már itthon készítettem. A virág fűzése kissé sok időbe telt,de végül sikerült befejeznem és már nagyon régóta terveztem egy horgolással összemosott ékszer kreálmányt,amit még valamikor tavaly karácsony előtt elterveztem.
Nem igazán jöttek az ötletek,hiszen ezer más dolog foglalkoztatott,többek között a haza jövetelemmel kapcsolatos dolgok.
Nem volt könnyű döntenem,de azért csak nem bántam meg:))
Nagyon sokat köszönhetek ezzel kapcsolatban Krisztának és Krisztiánnak,akik gyönyörűen megszerveztek minden lehetséges dolgot ahhoz,hogy itthon újra kezdhessem életemet:)....
Soha nem gondoltam volna,hogy Kriszti és Krisztián ekkora felelőségteljes döntést hozzon érdekemben.Nekem csak meg kellett fognom,el kellett fogadnom..:)Őszintén mondom,hetekig nem tértem magamhoz...De Kriszti ezek szerint nagyon jól ismer és tudta,mi lesz jó nekem:))Komolyan mondom,szinte azóta is zavarba vagyok,mert arra gondoltam,mivel érdemeltem én ezt ki??...És hogy milyen igazi baráti szív lakozik az én barátnémban....:))Elképesztő,mert úgy figyel,mint egy kis angyal,mint egy kis jó tündér,aki a kívánságokat teljesíti és vigyáz minden pillanatban,hogy egy kicsit se érezzem rosszul,egyedül magam:))Hihetetlen:))Szinte ki van rám hegyezve..tudtam én a nagy mesékből,hogy léteznek igaz barátok,de hogy meg is tapasztalom az életemben,ha olyan helyzetbe kerülök,hááát én soha nem hittem volna.Ugyanis ezzel kapcsolatban nekem már volt csalódásom.
Köszönöm Banya,hogy segítettetek,soha el nem feledem ezt!!!Soha!!!

Nos itt az én kis ékszerem,amihez a kis virágokat saját kezűleg horgoltam.Még nem 100-as a dolog,de dolgozom a tovább fejlesztésén a horgolt virágoknak,most biztosan ilyesmik fognak következni,vegyítve a fűzéssel.
Lesz még egy kis fülbevalója is és töröm a fejem a karkötőjén.
Remélem,mindannyian jól vagytok és élvezitek ezt a csodálatos időjárást.
Egyébként a beigért meleget,amit indulás előtt Belizeben betettem a zsákomba,kiengettem és szétfújtam.Ezért hát ez a csodálatos kellemes jóidőőőőő:))
Most már én is sűrűbben leszek,mert végre sikerül befejeznünk a nagy munkát Krisztiékkel,amibe jóóól belecseppentem:))

14 megjegyzés:

Erga írta...

Nagyon szép az ékszer, csodás mint minden, amit fűzöl. Arról ne is beszéljünk, ahogy írsz a barátságotokról, esküszöm a könnyeimmel küszködtem. Az ilyen kapcsolat tényleg nagy áldás és nagyon meg kell becsülni, de hát ezt Te nálam biztos, hogy jobban tudod. Abban is biztos vagyok, hogy Te is ugyan így segítenél a Krisztának, ha rá lenne szorulva, mer Te egy csupa szív emberke vagy és ezért imád mindenki. Puszillak.

ekszerlada írta...

Na most akkor meg én bőgök:))Amúgy is könnyen megy mostanában:))
Köszönöm a kedves szavaidat,nagyon jól esnek:))
Igen,persze,hogy segítenék és meg is tettem én lelkileg mindig,ha gáz volt,de ilyen módon még nem volt alkalmam,de ne is kelljen,legyen boldog,szerencsés,gondtalan élete.De biztos megfelezném a szobám vele,ha gáz lenne:))Ez a legtermészetesebb dolog:)
Szinte ez már nekem régóta több mint barátság.Mondhatom testvéri szeretet féleség vagy mi fene:))
Én is puszillak és remélem,mihamarabb talizunk veled is:)

Pálfalvi Zsuzsa írta...

Üdv itthon Ildikó!:DD Nekem is nagy szerelmem lett a horgolás épp úgy mint a gyöngyölés! A kettő együtt pedig fantasztikus. még...még...

Unknown írta...

Az ékszer legalább annyira gyönyörű, mint a szavaid. Szerencsések vagytok, hogy így egymásra találtatok.
Majd egyszer valamikor szeretnélek személyesen megismerni, annyi pozitív energia árad a szavaidból, hogy jó lehet a közeledben lenni.

ekszerlada írta...

Köszi Zsuzsiii!!Lesz még,már készül a következőő:))
Andi,nagyon kedves,aranyos vagy!!Nagyon szívesen benne vagyok a találkában,megbeszélhetjük ééés ismerkedjünk meg:)

Edit írta...

Csodás lett az ékszered!!!!! Szuper, hogy a horgolással kombináltad! Nagyon tetszik!!! :)

Zsófi írta...

Tök jók lettek :-)
Már nekem is vannak horgolt virágok a tarsolyomban, csak még nem álltak össze kész ékszerré...
Gratulálok Krisztádhoz is, tényleg csupaszív csaj...nekem is sokat segített már :-)))
Milló puszi

ekszerlada írta...

Köszi Edit,Zsófi,örülök,hogy tetszik:)

Gyöngy-szirom írta...

Horgolás és gyöngy: tökéletes kombináció! Sok sikert kívánok a magánéletben és a gyöngyökben is!

emikke írta...

Nagyon lágy ez az ékszer:-)) Bámulatos! Kukkants be hozzám:-))

Betti írta...

Csodaszép, finom ékszer!

ekszerlada írta...

Köszi GYöngy-szirom,Betti!!!

Kriszta írta...

Ildi! Én köszönöm, hogy mellettem vagy, hogy segítessz mindenben, ha csak kinyitom a számat, hogy látod felnőni a kis Millánkat, hogy szereted a Pancsi összes baromságát. Köszönöm, hogy itt vagy a mindennapjainkban, köszönöm, azt a sok nevetést, könnyet, amit együtt megéltünk!!!!!!! Örülök, hogy itthon vagy és remélem soha sem fogod megbánni ezt a döntést. Azt tudnod kell, hogy én mindig itt leszek és segítek neked bármiben!

ekszerlada írta...

ÓÓóóóóh Köszi Banyek:))Ez jól esett:))